2022-01-31

Covid-19: Serviceanmälan och väntetider

Covid Januari 2022

Med anledning av den pågående pandemin kan det ta längre tid än vanligt att komma fram på telefon samt få återkoppling på och åtgärda serviceanmälningar.

Serviceanmälan och väntetider

Spridningen av covid-19 ökar i Sverige, men vi fortsätter att ta hand om serviceanmälningar som vanligt i nuläget.

På grund av sjukdomsbortfall bland våra medarbetare kan det ta längre tid än vanligt att komma fram till kundservice via telefonen. Det kan även ta lite längre tid än normalt för oss att återkoppla på och åtgärda serviceanmälningar. Tack för din förståelse!

Boka ny tid

Om vi bokat tid med dig för att åtgärda något i din lägenhet, är det viktigt att du hör av dig till oss om du har minsta symptom, som feber eller hosta. Så bokar vi in en ny tid. På så sätt kan vi minska risken för smittspridning.

Använd Mina sidor

Gör gärna din serviceanmälan via Mina sidor – det kan du göra dygnet runt och du slipper eventuell väntetid.

 

> Här kan du läsa mer om hur vi jobbar under pandemin

Arkiv

2024-09-18

Hus renoveras för att minska användning av energi

Läs mer

2024-09-02

Återbruk av vitvaror minskar klimatpåverkan

Läs mer

2024-08-23

Nya lägenheter ska göra Landskrona tryggare

Läs mer

2024-08-14

Hyresgäster känner sig tryggare på Bäckby och Skallberget

Läs mer

2024-08-07

Våra nöjdaste hyresgäster bor i Köping

Läs mer

Pressmeddelanden

Vill du få våra pressmeddelande till din mejl? Klicka på länken för att göra en prenumeration, så missar du inga viktiga nyheter från oss framöver.