Märsta

Mer om Märsta
Mer om Märsta

Hemma i Märsta

Vi vill att du ska trivas hos oss – i ditt hem, i huset, med grannarna, gården och staden. Varje dag jobbar vi med att skapa trivsel och hålla det rent och snyggt i våra områden.

I Märsta vill vi bygga gemenskap och trygghet genom att träffas och grilla och genom att arrangera områdesdagar och städdagar för våra hyresgäster. Du som bor hos oss i Märsta är alltid välkommen att delta när vi bjuder in till trevliga träffar.

På gång hos oss i Märsta

Vi är vinnare av Kundkristallen 2022

Vi har vunnit Kundkristallen för det största lyftet i serviceindex! – Det här är fantastiskt roligt och en stor bekräftelse på att vi arbetar på rätt…

Läs mer

Snabbare hjälp och service

Nu har vi startat ett samarbete med säkerhetsföretaget CSG i flera av våra områden i nordvästra Stockholm. Tanken är att våra hyresgäster lättare och…

Läs mer

Covid-19: Serviceanmälan och väntetider

Med anledning av den pågående pandemin kan det ta längre tid än vanligt att komma fram på telefon samt få återkoppling på och åtgärda serviceanmälning…

Läs mer

Mina sidor för serviceanmälan

Vi hänvisar i första hand till Mina sidor för serviceanmälan – där kan du anmäla fel när som helst dygnet runt.

Kontakta kundservice

Du är alltid välkommen att ringa kundservice under våra öppettider. Du kan också mejla oss. När vi håller stängt hanteras akuta ärenden av jouren.

Frågor om parkering

Har du problem med felparkeringar eller betalning på avgiftsplatserna kan du ringa P-service på 0771-77 11 00.

Kontakta oss

Områdeskontor för Märsta

Jour

Vid akuta fel i fastigheten och störningar vardagar 16.00-08.00, på helger och röda dagar kontaktar du vår jour som hjälper dig vidare. För vanliga serviceärenden så vänta och ring oss nästa dag eller anmäl ditt ärende direkt på Mina sidor.

010-210 22 00

Skadedjur

Kontakta vår samarbetspartner Rentokil för kostnadsfri hjälp.

Gör din skadeanmälan online

010-470 49 16

Kundservice

Telefontider: Måndag 08.00-18.00, Tisdag-Torsdag 08.00-17.00, Fredag 08.00-16.00

010-210 22 00

kundservice@victoriahem.se

Hyregästombudsman

Har du ett extra svårt ärende? Eller ett ärende som inte blir löst? Hyresgästombudsmannen kan stötta dig så att du kommer vidare. Skicka ett mejl och berätta vad ärendet gäller till:

hyresgastombudsman@victoriahem.se

Välkommen till Mina sidor!

På Mina sidor kan du utföra dina boendeärenden dygnet runt.

Här kan du bland annat

  • anmäla fel och skador
  • se dina hyresavier/OCR-nummer
  • kopior av dina kontrakt
  • läsa nyheter om ditt område
  • få erbjudanden från våra utvalda samarbetspartners
Till Mina sidor

Värdefull arbetslivserfarenhet

I sommar kommer över 700 ungdomar att sommarjobba hos oss. Sommarjobb ger värdefull arbetserfarenhet, sänker trösklarna in i arbetslivet samtidigt som vi också hoppas att satsningen innebär att några av dem kommer att välja att arbeta i fastighetsbranschen i framtiden. 

Vi vill ge våra yngsta hyresgäster kontakter för framtiden och för att skapa en stolthet och trygghet för platsen där de bor. En värdefull arbetslivserfarenhet helt enkelt.