Landskrona

Mer om Landskrona
Mer om Landskrona

Hemma i Landskrona

Vi vill att du ska trivas hos oss – i ditt hem, i huset, med grannarna, gården och staden. Varje dag jobbar vi med att skapa trivsel och hålla det rent och snyggt i våra områden.

Vi vill skapa riktigt bra platser att bo på. För att vi ska veta vad som är viktigt för dig har vi därför flera olika kontaktmöjligheter. Genom öppen och tät dialog kan vi lösa enkla ärenden i vardagen samtidigt som vi kan planera och göra större insatser på lång sikt.

På gång hos oss i Landskrona

Så fungerar värmen i våra lägenheter

Nu är hösten här på riktigt. Då upplever många hyresgäster att det blir kallt i lägenheten. Här berättar vi om hur värmesystemet fungerar och vad hyre…

Läs mer

Tryggare och nöjdare hyresgäster

Tryggheten och trivseln i våra områden ökar! Det visar vår senaste kundundersökning.

Läs mer

Elevernas miljöprojekt i Silvergården

Elever från Pilängsskolan i Landskrona kom ut till vårt bostadsområde i Silvergården under vecka 17 och presenterade sitt stora miljöprojekt för oss.

Läs mer

Mina sidor för serviceanmälan

Vi hänvisar i första hand till Mina sidor för serviceanmälan – där kan du anmäla fel när som helst dygnet runt.

Kontakta kundservice

Du är alltid välkommen att ringa kundservice under våra öppettider. Du kan också mejla oss. När vi håller stängt hanteras akuta ärenden av jouren.

Hyr parkeringsplats

Vill du hyra parkering hos oss? Se våra lediga platser på Mina sidor.

TV

Besök Tele2 för att utöka ditt utbud. Du som bor på Silvergården hänvisar vi till Sydantenn.

Internet

Vi är anslutna till Tele2 och Telenor. Bor du på Silvergården hänvisar vi till det öppna stadsnätet.

 

Kontakta oss

Landskrona

Boka egen tid för besök

Du är välkommen att boka en egen besökstid på ditt områdeskontor när det bättre passar dig. Kontakta Kundservice för hjälp att hitta lämplig tid.

Jour

Vid akuta fel i fastigheten och störningar vardagar 16.00-08.00, på helger och röda dagar kontaktar du vår jour som hjälper dig vidare. För vanliga serviceärenden så vänta och ring oss nästa dag eller anmäl ditt ärende direkt på Mina sidor.

010-210 22 00

Skadedjur

Kontakta vår samarbetspartner Rentokil för kostnadsfri hjälp.

Gör din skadeanmälan online

010-470 49 16

Kundservice

Telefontider: Måndag 08.00-18.00, Tisdag-Torsdag 08.00-17.00, Fredag 08.00-16.00

010-210 22 00

kundservice@victoriahem.se

Hyregästombudsman

Har du ett extra svårt ärende? Eller ett ärende som inte blir löst? Hyresgästombudsmannen kan stötta dig så att du kommer vidare. Skicka ett mejl och berätta vad ärendet gäller till:

hyresgastombudsman@victoriahem.se

Välkommen till Mina sidor!

På Mina sidor kan du utföra dina boendeärenden dygnet runt.

Här kan du bland annat

  • anmäla fel och skador
  • se dina hyresavier/OCR-nummer
  • kopior av dina kontrakt
  • läsa nyheter om ditt område
  • få erbjudanden från våra utvalda samarbetspartners
Till Mina sidor