Hemma i Karlskrona
Vi vill att du ska trivas hos oss – i ditt hem, i huset, med grannarna, gården och staden. Varje dag jobbar vi med att skapa trivsel och hålla det rent och snyggt i våra områden.
Vi vill skapa riktigt bra platser att bo på. För att vi ska veta vad som är viktigt för dig har vi därför flera olika kontaktmöjligheter. Genom öppen och tät dialog kan vi lösa enkla ärenden i vardagen samtidigt som vi kan planera och göra större insatser på lång sikt.
På gång hos oss i Karlskrona

Välkommen på sommaraktiviteter i Kungsmarken
Liksom förra sommaren hälsar vi barn och ungdomar välkomna till olika kostnadsfria aktiviteter under hela sommarlovet.
Läs mer
Vi är vinnare av Kundkristallen 2022
Vi har vunnit Kundkristallen för det största lyftet i serviceindex! – Det här är fantastiskt roligt och en stor bekräftelse på att vi arbetar på rätt…
Läs mer
Mer lek och dans i Kungsmarken
Många vill ha mer plats för aktiviteter i Kungsmarken – därför ska den gamla konstgräsplanen Kulan rustas upp och en ny dansbana byggas. Och barnen sk…
Läs merMina sidor för serviceanmälan
Vi hänvisar i första hand till Mina sidor för serviceanmälan – där kan du anmäla fel när som helst dygnet runt.
Kontakta kundservice
Du är alltid välkommen att ringa kundservice under våra öppettider. Du kan också mejla oss. När vi håller stängt hanteras akuta ärenden av jouren.
Hyr parkering hos oss
Vill du hyra en parkeringsplats? Vi erbjuder även carport- och garageplats. Vänligen besök vårt områdeskontor under öppettiderna eller mejla uthyrning.karlskrona@victoriahem.se
Öppet bredbandsnät
Vi vill erbjuda alla våra hyresgäster tillgång till ett öppet bredbandsnät med stor valfrihet inom bredband, TV och telefoni. Att det är ett öppet nät betyder att du kan välja mellan många olika tjänsteleverantörer och deras utbud.
TV
I din hyra ingår ett basutbud av tv-kanaler. Vill du utöka antalet kanaler beställer du på tele2.se.
Kontakta oss
Jour
Vid akuta fel i fastigheten och störningar vardagar 16.00-08.00, på helger och röda dagar kontaktar du vår jour som hjälper dig vidare. För vanliga serviceärenden så vänta och ring oss nästa dag eller anmäl ditt ärende direkt på Mina sidor.
Skadedjur
Kontakta vår samarbetspartner Rentokil för kostnadsfri hjälp.
Kundservice
Telefontider: Måndag 08.00-18.00, Tisdag-Torsdag 08.00-17.00, Fredag 08.00-16.00
Hyregästombudsman
Har du ett extra svårt ärende? Eller ett ärende som inte blir löst? Hyresgästombudsmannen kan stötta dig så att du kommer vidare. Skicka ett mejl och berätta vad ärendet gäller till:
Blanketter
Här hittar du blanketter när du till exempel vill betala din hyra med autogiro eller säga upp din lägenhet.
Blanketter
Vanliga frågor
Här hittar du frågor vi ofta får. Undrar du över samma sak? I sådana fall hittar du svaren här.
Vanliga frågor och svar
Det här fixar du!
Se våra filmer om hur du enkelt löser de vanligast problemen i din bostad.
Instruktionsfilmer
Välkommen till Mina sidor!
På Mina sidor kan du utföra dina boendeärenden dygnet runt.
Här kan du bland annat
- anmäla fel och skador
- se dina hyresavier/OCR-nummer
- kopior av dina kontrakt
- läsa nyheter om ditt område
- få erbjudanden från våra utvalda samarbetspartners