Norrköping

Mer om Norrköping
Mer om Norrköping

Hemma i Norrköping

Vi vill att du ska trivas hos oss – i ditt hem, i huset, med grannarna, gården och staden. Varje dag jobbar vi med att skapa trivsel och hålla det rent och snyggt i våra områden.

Vi vill skapa riktigt bra platser att bo på. För att vi ska veta vad som är viktigt för dig har vi därför flera olika kontaktmöjligheter. Genom öppen och tät dialog kan vi lösa enkla ärenden i vardagen samtidigt som vi kan planera och göra större insatser på lång sikt.

På gång hos oss i Norrköping

Nattfotbollen gör skillnad i Norrköping

Ektorp Futsal-Klubb har under fem veckor i sommar bedrivit projektet nattfotboll i Navestad, tillsammans med Victoriahem, Hyresbostäder och RF-Sisu Ös…

Läs mer

Vi hyr ut 23 nya lägenheter i Norrköping city

Den 1 augusti stod våra nybyggda lägenheter i Norrköping klara. 23 nya ettor och tvåor som redan har fått nya hyresgäster.

Läs mer

Tryggare och nöjdare hyresgäster

Tryggheten och trivseln i våra områden ökar! Det visar vår senaste kundundersökning.

Läs mer

Mina sidor för serviceanmälan

Vi hänvisar i första hand till Mina sidor för serviceanmälan, där kan du göra din anmälan när som helst, dygnet runt. 

Kontakta kundservice

Du är alltid välkommen att ringa kundservice under våra öppettider. Du kan också mejla oss. När vi håller stängt hanteras akuta ärenden av jouren.

Frågor om parkeringen

Har du problem med felparkeringar eller betalning på avgiftsplatserna kan du ringa P-service på 0771-77 11 00.

 

Hyr parkeringsplats eller garage

Vill du hyra parkeringsplats eller garageplats? Du söker lediga parkeringsplatser på Mina sidor på vår hemsida.

Kontakta oss

Områdeskontor för Norrköping

Boka egen tid för besök

Du är välkommen att boka en egen besökstid på ditt områdeskontor när det bättre passar dig. Kontakta Kundservice för hjälp att hitta lämplig tid.

Jour

Vid akuta fel i fastigheten och störningar vardagar 16.00-08.00, på helger och röda dagar kontaktar du vår jour som hjälper dig vidare. För vanliga serviceärenden så vänta och ring oss nästa dag eller anmäl ditt ärende direkt på Mina sidor.

010-210 22 00

Skadedjur

Kontakta vår samarbetspartner Rentokil för kostnadsfri hjälp.

Gör din skadeanmälan online

010-470 49 16

Kundservice

Telefontider: Måndag 08.00-18.00, Tisdag-Torsdag 08.00-17.00, Fredag 08.00-16.00

010-210 22 00

kundservice@victoriahem.se

Hyregästombudsman

Har du ett extra svårt ärende? Eller ett ärende som inte blir löst? Hyresgästombudsmannen kan stötta dig så att du kommer vidare. Skicka ett mejl och berätta vad ärendet gäller till:

hyresgastombudsman@victoriahem.se

Välkommen till Mina sidor!

På Mina sidor kan du utföra dina boendeärenden dygnet runt.

Här kan du bland annat

  • anmäla fel och skador
  • se dina hyresavier/OCR-nummer
  • kopior av dina kontrakt
  • läsa nyheter om ditt område
  • få erbjudanden från våra utvalda samarbetspartners
Till Mina sidor

Värdefull arbetslivserfarenhet

I sommar kommer över 700 ungdomar att sommarjobba hos oss. Sommarjobb ger värdefull arbetserfarenhet, sänker trösklarna in i arbetslivet samtidigt som vi också hoppas att satsningen innebär att några av dem kommer att välja att arbeta i fastighetsbranschen i framtiden. 

Vi vill ge våra yngsta hyresgäster kontakter för framtiden och för att skapa en stolthet och trygghet för platsen där de bor. En värdefull arbetslivserfarenhet helt enkelt.