Vårberg

Mer om Vårberg
Mer om Vårberg

Hemma i Vårberg

Vi vill att du som hyr din lägenhet hos Victoriahem i Vårberg ska trivas bra. Vi jobbar för att du och dina grannar ska känna er trygga och för att vårt område ska hållas rent och se trevligt ut.

Om något inte fungerar som det ska i din lägenhet, i våra gemensamma utrymmen eller på gården kan du kontakta oss. På den här sidan kan du hitta information om ditt boende och viktiga kontaktuppgifter.

Aktuellt

Minasidor Energikampanj Illustrationer

Så kan du minska din användning av el

Att spara på el är bra både för miljön och plånboken. Det finns många enkla saker du kan göra i din vardag för att minska på din användning av el. Det…

Läs mer
Bostad I Stockholm 2023

Flest lägenheter till Bostadsförmedlingen i Stockholm

2023 var Victoriahem den privata hyresvärd som lämnade flest lägenheter till Bostadsförmedlingen i Stockholm. Det finns många fördelar för både fastig…

Läs mer
Mina Sidor

Därför ska du använda Mina sidor

Mina sidor är ett bra verktyg för alla hyresgäster. Här finns all information du kan behöva om ditt boende.

Läs mer

Mina sidor för serviceanmälan

Vi hänvisar i första hand till Mina sidor för serviceanmälan – här kan du anmäla fel när som helst, dygnet runt.

Kontakta kundservice

Du är alltid välkommen att ringa kundservice under våra öppettider. Du kan också mejla oss. När vi håller stängt hanteras akuta ärenden av jouren.

Frågor som rör parkering

Vill du hyra parkeringsplats? Du anmäler intresse här på vår hemsida.

Har du problem med felparkeringar eller betalning på avgiftsplatserna kan du ringa P-service på 0771-77 11 00.

Öppet bredbandsnät

Victoriahem har ett avtal med ITUX som ger dig tillgång till ITUX-portalen där du kan välja mellan flera olika tjänsteleverantörer och deras utbud för bredband, TV och telefoni. På så sätt får du möjlighet att hitta de tjänster som passar just dig och dina behov.

TV

I Vårberg har vi Tele2 som leverantör av TV.

Kontakta oss

Områdeskontor för Vårberg

Boka egen tid för besök

Du är välkommen att boka en egen besökstid på ditt områdeskontor när det bättre passar dig. Kontakta Kundservice för hjälp att hitta lämplig tid.

Jour

Vid akuta fel i fastigheten och störningar under kvällar och helger kontaktar du vår jour som hjälper dig vidare. Exempel på akuta fel (fara för en person eller en fastighet) hittar du här. För vanliga serviceärenden så vänta och ring oss nästa vardag eller anmäl ditt ärende direkt på Mina sidor.

010-210 22 00

Skadedjur

Kontakta vår samarbetspartner Rentokil för kostnadsfri hjälp.

Gör din skadeanmälan online

010-470 49 16

Kundservice

Telefontider: Måndag 07.00-17.00, Tisdag-Fredag 07.00-16.00

010-210 22 00

kundservice@victoriahem.se

Hyresgästombudsman

Har du ett extra svårt ärende? Eller ett ärende som inte blir löst? Hyresgästombudsmannen kan stötta dig så att du kommer vidare.

Kontakta hyresgästombudsmannen

Välkommen till Mina sidor!

På Mina sidor kan du utföra dina boendeärenden dygnet runt.

Här kan du bland annat

  • anmäla fel och skador
  • se dina hyresavier/OCR-nummer
  • kopior av dina kontrakt
  • läsa nyheter om ditt område
  • få erbjudanden från våra utvalda samarbetspartners
Till Mina sidor

Bli energismart – spara el och pengar!

Att spara på el är bra både för miljön och plånboken. Det finns många enkla saker du kan göra i din vardag för att minska på din användning av el. Det gäller bara att komma ihåg dem.

Dessutom – ju mindre kilowattimmar (kWh) du använder, desto lägre blir din elräkning.

Vill du bli riktigt energismart? Klicka här och se om du får några nya idéer. Lycka till!

Smarta enkla tips för energisparare

5 tips för bättre inomhusklimat när det är kallt ute under vintern

Läs mer om hur värmen i lägenheten fungerar