Ditt hem i Norrköping
Vi vill att du ska trivas hos oss – i ditt hem, i huset, med grannarna, gården och staden. Varje dag jobbar vi med att skapa trivsel och hålla det rent och snyggt i våra områden.
Vi vill skapa riktigt bra platser att bo på. För att vi ska veta vad som är viktigt för dig har vi därför flera olika kontaktmöjligheter. Genom öppen och tät dialog kan vi lösa enkla ärenden i vardagen samtidigt som vi kan planera och göra större insatser på lång sikt.
Aktuellt
![Hantera dina ärenden på Mina sidor dygnet runt](/media/3tlknhl2/minasidor.jpg)
Därför ska du använda Mina sidor
Mina sidor är ett bra verktyg för alla hyresgäster. Här finns all information du kan behöva om ditt boende.
Läs mer![Ladda säkert i bostaden och undvik brand.](/media/ayen0x3d/ladda-sa-kert-hemma.jpeg)
Brandsäkra dig
Den 1 december är det brandvarnardagen. Läs våra tips för att brandsäkra dig.
Läs mer![HR-specialister träffar kandidater på byggnadsingenjörernas arbetsmarknadsdag i Norrköping](/media/0xlpge5b/arbetsmarknadsdag-byggnadsingenjorer-i-norrkoping.jpg)
Vi träffar blivande byggnadsingenjörer i Norrköping
För att trygga vår kompetensförsörjning på lång sikt behöver vi titta även utanför fastighetsbranschen när vi söker kandidater. Därför var vi på byggn…
Läs merMina sidor för serviceanmälan
Vi hänvisar i första hand till Mina sidor för serviceanmälan, där kan du göra din anmälan när som helst, dygnet runt.
Kontakta kundservice
Du är alltid välkommen att ringa kundservice under våra öppettider. Du kan också mejla oss. När vi håller stängt hanteras akuta ärenden av jouren.
Hyra parkeringsplats
Du kan hyra p- eller garageplats via ePARK hos oss i Norrköping.
Här finns du all den information du behöver om boendeparkering i Norrköping.
Kontakta oss
Boka egen tid för besök
Du är välkommen att boka en egen besökstid på ditt områdeskontor när det bättre passar dig. Kontakta Kundservice för hjälp att hitta lämplig tid.
Jour
Vid akuta fel i fastigheten och störningar under kvällar och helger kontaktar du vår jour som hjälper dig vidare. Exempel på akuta fel (fara för en person eller en fastighet) hittar du här. För vanliga serviceärenden så vänta och ring oss nästa vardag eller anmäl ditt ärende direkt på Mina sidor.
Skadedjur
Kontakta vår samarbetspartner Rentokil för kostnadsfri hjälp.
Kundservice
Telefontider: Måndag 07.00-17.00, Tisdag-Fredag 07.00-16.00
Hyresgästombudsman
Har du ett extra svårt ärende? Eller ett ärende som inte blir löst? Hyresgästombudsmannen kan stötta dig så att du kommer vidare.
Blanketter
Här hittar du blanketter när du till exempel vill betala din hyra med autogiro eller säga upp din lägenhet.
Blanketter
Vanliga frågor
Här hittar du frågor vi ofta får. Undrar du över samma sak? I sådana fall hittar du svaren här.
Vanliga frågor och svar
Det här fixar du!
Se våra filmer om hur du enkelt löser de vanligast problemen i din bostad.
Instruktionsfilmer
Välkommen till Mina sidor!
På Mina sidor kan du utföra dina boendeärenden dygnet runt.
Här kan du bland annat
- anmäla fel och skador
- se dina hyresavier/OCR-nummer
- kopior av dina kontrakt
- läsa nyheter om ditt område
- få erbjudanden från våra utvalda samarbetspartners