Landskrona

Mer om Landskrona
Mer om Landskrona

Hemma i Landskrona

Vi vill att du ska trivas hos oss – i ditt hem, i huset, med grannarna, gården och staden. Varje dag jobbar vi med att skapa trivsel och hålla det rent och snyggt i våra områden.

Vi vill skapa riktigt bra platser att bo på. För att vi ska veta vad som är viktigt för dig har vi därför flera olika kontaktmöjligheter. Genom öppen och tät dialog kan vi lösa enkla ärenden i vardagen samtidigt som vi kan planera och göra större insatser på lång sikt.

Aktuellt

Sval Bostad Under Sommaren

Så håller du lägenheten sval på sommaren

Det kan bli varmt i lägenheten under sommaren. Men det finns saker du kan göra för att få lite svalka.

Läs mer
Regler Om Grillning Vid Fastigheter

Bra att veta om grillning och eldningsförbud

Våren och sommaren är härliga tider för att grilla och umgås! Då är det bra att veta vilka regler som gäller för att det ska vara säkert och minska ri…

Läs mer
Fem Nya Hyreslagenheter I Landskrona

Fem nya hyreslägenheter i centrala Landskrona

Just nu pågår rivning, mätning och ombyggnad på Järnvägsgatan i centrala Landskrona. Här ligger ett före detta apotek som snart är omvandlat till fem…

Läs mer

Mina sidor för serviceanmälan

Vi hänvisar i första hand till Mina sidor för serviceanmälan – där kan du anmäla fel när som helst dygnet runt.

Kontakta kundservice

Du är alltid välkommen att ringa kundservice under våra öppettider. Du kan också mejla oss. När vi håller stängt hanteras akuta ärenden av jouren.

Hyra parkeringsplats

Vill du hyra parkeringsplats kontaktar du Apcoa Parking.

TV

Besök Tele2 för att utöka ditt utbud. Du som bor på Silvergården hänvisar vi till Sydantenn.

Internet

Vi är anslutna till Itux, Tele2 och Telenor. Bor du på Silvergården hänvisar vi till det öppna stadsnätet.

 

Kontakta oss

Områdeskontor för Landskrona

Boka egen tid för besök

Du är välkommen att boka en egen besökstid på ditt områdeskontor när det bättre passar dig. Kontakta Kundservice för hjälp att hitta lämplig tid.

Jour

Vid akuta fel i fastigheten och störningar under kvällar och helger kontaktar du vår jour som hjälper dig vidare. Exempel på akuta fel (fara för en person eller en fastighet) hittar du här. För vanliga serviceärenden så vänta och ring oss nästa vardag eller anmäl ditt ärende direkt på Mina sidor.

010-210 22 00

Skadedjur

Kontakta vår samarbetspartner Rentokil för kostnadsfri hjälp.

Gör din skadeanmälan online

010-470 49 16

Kundservice

Telefontider: Måndag 07.00-17.00, Tisdag-Fredag 07.00-16.00

010-210 22 00

kundservice@victoriahem.se

Hyresgästombudsman

Har du ett extra svårt ärende? Eller ett ärende som inte blir löst? Hyresgästombudsmannen kan stötta dig så att du kommer vidare.

Kontakta hyresgästombudsmannen

Välkommen till Mina sidor!

På Mina sidor kan du utföra dina boendeärenden dygnet runt.

Här kan du bland annat

  • anmäla fel och skador
  • se dina hyresavier/OCR-nummer
  • kopior av dina kontrakt
  • läsa nyheter om ditt område
  • få erbjudanden från våra utvalda samarbetspartners
Till Mina sidor

Bli energismart – spara el och pengar!

Att spara på el är bra både för miljön och plånboken. Det finns många enkla saker du kan göra i din vardag för att minska på din användning av el. Det gäller bara att komma ihåg dem.

Dessutom – ju mindre kilowattimmar (kWh) du använder, desto lägre blir din elräkning.

Vill du bli riktigt energismart? Klicka här och se om du får några nya idéer. Lycka till!

Smarta enkla tips för energisparare

5 tips för att få det lite mer behagligt inomhus när solens strålar värmer lite extra under sommaren